Centra Handlowe często sąsiadują z obiektami zatrudniającymi znaczne ilości ludzi lub położone są w pobliżu węzłów komunikacji miejskiej dużych aglomeracji. Taka lokalizacja powoduje że państwa parking staje sie miejscem darmowego postoju dla osób które nie korzystają z usług marketu. Nasz system w łatwy sposób weryfikuje czas postoju klientów i nie pozwoli opuścić terenu parkingu bez uiszczenia opłaty, stosując odpowiednią politykę cenową możecie Państwo zniechęcić amatorów darmowego parkowania zapewniając większą przestrzeń dla Waszych klientów lub czerpać dodatkowe zyski z opłat jeżeli przestrzeń jest wystarczająca.
Działanie systemu jest oparte na technologii analizy obrazu pod kątem wyszukania na nim i odczytu numeru rejestracyjnego, system parkingowy wykorzystuje w tym zakresie rozwiązanie renomowanego europejskiego producenta oprogramowania, firmy ARH. Każdy wjeżdżający pojazd jest obserwowany przez kamerę umieszczoną przy bramce wjazdowej która odczytuje jego numer rejestracyjny a dalej przekazuje go do jednostki zarządzającej, która fakt wjazdu zapisuje w bazie danych wraz z godziną zdarzenia. Identyczna sytuacja odbywa się na wyjeździe z tą różnicą że system sprawdza czy klient może wyjechać z parkingu jeżeli nie ma przeszkód to otwiera szlaban wyjazdowy w przeciwnym razie uruchomione zostają działania informacyjne aby mógł wyjechać. Aplikacja zarządzająca dostarcza wiele elementów modelowania cennika praktycznie w 100% można ułożyć schemat opłat dla każdego scenariusza działania systemu.
Szlaban wyjazdowy (opcjonalnie wjazdowy) jest poprzedzony kolumną terminala która mieści w sobie:
Za pomocą terminala klient najpierw jest informowany automatycznym komunikatem głosowym o czynnościach które powinien wykonać żeby opuścić parking (np. opłacić zbliżeniowo kartą opłatę za pobyt). Gdy sytuacja trwa dalej to obsługa jest alarmowana przez system o sytuacji aby podjęła odpowiednie kroki. Tych sytuacji można uniknąć gdy goście przed wyjazdem sprawdzą w kasie automatycznej status swojego parkowania. Mnogość możliwości uregulowania opłat zapewnia wygodę i szybkość operacji. W rozwiązaniu przeznaczonym np. dla hoteli TicketFree pełni funkcję kontroli dostępu w którym identyfikator zastępuje tablica rejestracyjna
samochodu gościa, gdyby opłata miała być pobierana też jest to możliwe w konfiguracji systemu.
TicketFree jest wychodzi na przeciw potrzebom posiadaczy parkingów w czasach gdy z roku na rok rośnie liczba samochodów które muszą gdzieś parkować gdy ich właściciele nie używają.
Zapraszamy do obejrzenia filmu z prezentacją i zadawania pytań na które z przyjemnością odpowiemy.