Centra Handlowe często sąsiadują z obiektami zatrudniającymi znaczne ilości ludzi lub położone są w pobliżu węzłów komunikacji miejskiej dużych aglomeracji. Taka lokalizacja powoduje że państwa parking staje sie miejscem darmowego postoju dla osób które nie korzystają z usług marketu. Nasz system w łatwy sposób weryfikuje czas postoju klientów i nie pozwoli opuścić terenu parkingu bez uiszczenia opłaty, stosując odpowiednią politykę cenową możecie Państwo zniechęcić amatorów darmowego parkowania zapewniając większą przestrzeń dla Waszych klientów lub czerpać dodatkowe zyski z opłat jeżeli przestrzeń jest wystarczająca.
Hotele muszą zająć się również samochodami gości, oferując przestrzeń parkingową dla ich pojazdów, Bardzo często wielokrotnie w ciągu dnia mieszkańcy na spotkania wybierają się własnymi autami. Każdorazowe informowanie o tym pracownika żeby pozwolił wyjechać dla niektórych może być denerwujące i niepotrzebnie absorbuje obsługę. System z kamerami ANPR w sposób niezauważalny panuje nad wjazdami i wyjazdami gości. Ważnym aspektem jest również to że już w czasie rezerwacji Państwa klient podając numer rejestracyjny udostępnia sobie parking w momencie przyjazdu do hotelu, dzięki temu po podróży szybko i sprawnie może znaleźć się w wygodnym pokoju.
Urzędy administracji publicznej, banki starają się w jak największym stopniu usprawnić obsługę swoich klientów korzystając z różnych rozwiązań elektronicznych. Warto również pamiętać o tym aby petent na czas załatwienia sprawy miał możliwość skorzystania z parkingu. Położenie tych placówek w centrach miast naraża parking na zapełnienie przez osoby które pracują w pobliżu. Parkingi te często są przeznaczone dla kilku placówek. System TicketFree posiada zdalny interfejs obsługi pozwalający przez sieć internet stosowanie preferencyjnych taryf dla petentów/klientów.
W przypadku parkingów komercyjnych najważniejsze jest zintensyfikowanie zysków. Łatwość obsługi TicketFree w minimalnym stopniu angażuje obsługę i redukuje koszty do minimum dzięki brakowi materiałów eksploatacyjnych, które mogą być niebagatelnym kosztem zwłaszcza kiedy parking ma dużą rotację klientów.
Działanie systemu jest oparte na technologii analizy obrazu pod kątem wyszukania na nim i odczytu numeru rejestracyjnego, system parkingowy wykorzystuje w tym zakresie rozwiązanie renomowanego europejskiego producenta oprogramowania, firmy ARH. Każdy wjeżdżający pojazd jest obserwowany przez kamerę umieszczoną przy bramce wjazdowej która odczytuje jego numer rejestracyjny a dalej przekazuje go do jednostki zarządzającej, która fakt wjazdu zapisuje w bazie danych wraz z godziną zdarzenia. Identyczna sytuacja odbywa się na wyjeździe z tą różnicą że system sprawdza czy klient może wyjechać z parkingu jeżeli nie ma przeszkód to otwiera szlaban wyjazdowy w przeciwnym razie uruchomione zostają działania informacyjne aby mógł wyjechać. Aplikacja zarządzająca dostarcza wiele elementów modelowania cennika praktycznie w 100% można ułożyć schemat opłat dla każdego scenariusza działania systemu.
Szlaban wyjazdowy (opcjonalnie wjazdowy) jest poprzedzony kolumną terminala która mieści w sobie:
Za pomocą terminala klient najpierw jest informowany automatycznym komunikatem głosowym o czynnościach które powinien wykonać żeby opuścić parking (np. opłacić zbliżeniowo kartą opłatę za pobyt). Gdy sytuacja trwa dalej to obsługa jest alarmowana przez system o sytuacji aby podjęła odpowiednie kroki. Tych sytuacji można uniknąć gdy goście przed wyjazdem sprawdzą w kasie automatycznej status swojego parkowania. Mnogość możliwości uregulowania opłat zapewnia wygodę i szybkość operacji. W rozwiązaniu przeznaczonym np. dla hoteli TicketFree pełni funkcję kontroli dostępu w którym identyfikator zastępuje tablica rejestracyjna
samochodu gościa, gdyby opłata miała być pobierana też jest to możliwe w konfiguracji systemu.
TicketFree jest wychodzi na przeciw potrzebom posiadaczy parkingów w czasach gdy z roku na rok rośnie liczba samochodów które muszą gdzieś parkować gdy ich właściciele nie używają.
Zapraszamy do obejrzenia filmu z prezentacją i zadawania pytań na które z przyjemnością odpowiemy.